Wilo-EMU TR(E) 212…–TR(E) 326…
Зроблено в Європі компанією Wilo SE;
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Занурювальні мішалки серії Wilo-EMU TR(E) 212…–TR(E) 326
Конструкція
Низькообертова мішалка із занурним двигуном із двоступеневим планетарним механізмом для постійної або періодичної експлуатації.
Застосування
- Аеротенк
- 4-й етап очистки
- Додаткові застосування
Рідини
Для гомогенізації та створення потоку в промисловій сфері.
- технологічної води
- Стічні води з фекаліями.
Спорядження/функціонування
- Термічний контроль двигуна з біметалевим датчиком
- Двоступеневий планетарний механізм
- 3-камерна система
- Можлива експлуатація з частотним перетворювачем
Додаткове спорядження мішалки із занурним двигуном EMU TRE…
- Занурювальний двигун IE3(згідно з IEC 60034-30)
Типовий код
Приклад: | Wilo-EMU TRE 326-3.24-6/16Ex |
EMU | Мішалка із занурним двигуном, горизонтальне розташування |
TRE | Типоряд:
|
3 | Число лопатей |
26 | x100 = номінальний діаметр пропелера в мм |
3 | Модель |
24 | Номінальне число обертів пропелера в об/хв |
6 | Кількість полюсів |
16 | x10 = довжина пакета статора в мм |
Ex | У вибухозахищеному виконанні |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Температура середовища: 3 – 40 °C (37 – 104 °F)
- Режим роботи, у зануреному стані: S1
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: H
- Макс. частота ввімкнень: 15/год
- Макс. глибина занурення: 20 м (66 футів)
Матеріали
- Корпус: EN-GJL-250 (ASTM A48 Class 35/40B)
- Ущільнення:
- Двигун/камера ущільнень: FPM (FKM)
- Камера ущільнення/привідна камера: SiC/SiC
- Привідна камера/форкамера: FPM (FKM)
- Зі сторони перекачуваного середовища: SiC/SiC
- Втулка пропелера: EN-GJL-250 (ASTM A48 Class 35/40B) або 1.4571 (AISI 316TI)
- Пропелер : GFK-VE (GFRP-VE) або PA6G
Конструкція
2- або 3-лопатевий пропелер з цільного або композитного матеріалу. Номінальний діаметр від 500 до 1200 мм з геометрією пропелера, яка запобігає блокуванню.
ДвигунТрифазний занурювальний двигун змінного струму із поверхневим охолодженням з постійно змащеними та великогабаритними підшипниками кочення. Обмотка двигуна обладнана системою контролю температури. Тепло двигуна віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Під’єднувальний кабель розрахований на великі механічні навантаження, герметичний для перекачуваного середовища й залитий водонепроникним матеріалом. Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці й довжину 10 м (33 фути).
Моделі EMU TRE…:
Занурювальний двигун відповідає класу енергоефективності IE3/IE4 (згідно з IEC 60034-30). Двигуни класу ефективності IE4 мають позначення «E4».
УщільненняУщільнення відбувається за допомогою 3-камерної системи.
- Форкамера
- Привідна камера
- Камера ущільнень
Форкамера великого об’єму заповнена трансмісійною оливою та вбирає протікання з ущільнення з боку перекачуваного середовища. Як ущільнення з боку перекачуваного середовища використовується ковзаюче торцеве ущільнення. Ущільнення привідної камери виконано за допомогою радіального ущільнення валу.
Привідна камераПривідна камера заповнена трансмісійною оливою та забезпечує постійне змащення планетарного механізму та підшипників редуктора. Ущільнення камери ущільнень виконане за допомогою ковзаючого торцевого ущільнення.
Камера ущільненьКамера ущільнень великого об’єму заповнена білою оливою та вбирає протікання з привідної камери. Ущільнення двигуна виконано за допомогою радіального ущільнення валу.
ПриводДвоступеневий планетарний механізм із замінною передачею. Щоб забезпечити поглинання результуючих сил від перемішування й уникнути їх передавання на кріплення двигуна, установлюються великогабаритні підшипники привода.
Обсяг поставки
- Мішалка із занурним двигуном із під’єднувальним кабелем
- Втулка пропелера
- Лопать пропелера
- Додаткове приладдя вбудовано, залежно від виду встановлення
- Інструкція з монтажу та експлуатації
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти