Wilo-Padus-UNI загальний опис
Детальні технічні характеристики кожної моделі дивіться тут
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Насоси Wilo-Padus UNI:
Типовий код
Приклад: | Wilo-Padus UNI M05B/T15-540/A |
Padus | Занурювальний дренажний насос з відцентровою гідравлікою |
UNI | Типоряд з гідравлікою з сополімерів |
M | Відкрите багатоканальне робоче колесо |
05 | Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка: G2 |
B | Виконання без = стандартне виконання B = корпус двигуна у V4A K = двигун із кожухом охолодження |
T | Виконання під’єднання до мережі: M = 1~ T = 3~ |
15 | Значення/10 = потужність двигуна P2 у кВт |
5 | Частота (5 = 50 Гц, 6 = 60 Гц) |
40 | Ключ номінальної напруги |
A | Електричне додаткове спорядження: Символ не додано = з вільним кінцем кабелю P = зі штекером A = з поплавковим вимикачем та штекером VA = вертикальний поплавковий вимикач і штекер |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Режим роботи в незануреному стані: S2 — 15 хв; S3 10 %
- Режим роботи в незануреному стані, виконання K: S1
- Напірний патрубок: G2
- Клас захисту:IP68
- Клас ізоляції: F
- Температура середовища: 3 - 40 °C, макс. 60 °C протягом 3 хв
- Вільний (сферичний) прохід: 10 мм
- Довжина кабелю: 10 м
Матеріали
- Корпус двигуна: 1.4301
- Корпус гідравліки: PP-GF30 (сополімер)
- Робоче колесо: PP-GF30 (сополімер)
- Статичні ущільнення: NBR
- Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна: C/Cr
- Кінець валу: Нержавіюча сталь 1.4401
У виконанні «B» усі частини, які контактують з перекачуваним середовищем, виконано з нержавіючої сталі 1.4401 (AISI 316).
Конструкція
Занурювальний дренажний насос у вигляді блочного агрегату для пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді вертикального фланцевого з’єднання. У якості робочого колеса використовується відкрите багатоканальне колесо. Всмоктувальний кошик вбудовано у корпус гідравліки.
Двигун
Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням чи в охолоджувальному кожусі у виконанні для роботи від змінного (з вбудованим робочим конденсатором) або трифазного струму для прямого пуску.
- Двигуни з поверхневим охолодженням: Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
- Двигуни в охолоджувальному кожусі: тепло відводиться через корпус двигуна в перекачуване середовище. Двигуни можуть застосовуватися в зануреному та незануреному стані (S1) у довготривалому режимі роботи.
Крім того, двигуни споряджені термічним контролем двигуна. Це захищає обмотку двигуна від перегріву. На агрегатах з однофазним двигуном цей контроль є інтегрований та самовимикальний. Тобто двигун у разі перегрівання вимикається та знову автоматично вмикається після охолодження. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.
Під’єднувальний кабель стандартно має довжину 10 м та доступний у таких виконаннях:
- З вільними кінцями кабелю
- Зі штекером
- З поплавковим вимикачем і штекером
Насос із вертикальним поплавковим вимикачем
Виконання VA має вертикальний поплавковий вимикач. Рівень увімкнення встановлюється завдяки двом поплавкам на різьбовій штанзі. Цей варіант потребує менше місця, ніж звичайні поплавкові вимикачі, і призначений для використання у вузьких шахтах.
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим мастилом. Зі сторони середовища та двигуна встановлено ковзаюче торцеве ущільнення.
Комплект постачання
- Занурювальний дренажний насос з кабелем 10 м
- Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти