Wilo-EMU KS
- Зроблено компанією Wilo SE;
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Насоси занурювальні дренажні Wilo EMU KS – техничні характеристики:
Конструкція
Насос із занурним двигуном для брудної води
Застосування
Перекачування
- Брудна вода
- Технічна вода
Спорядження/функціонування
- Під'єднувальний кабель зі штекером
- Виконання S із прикріпленим поплавковим вимикачем
- Двигун із масляним охолодженням (до розміру 20)
- Кожух охолодження (з типорозміру 24)
Типовий код
Наприклад: | Wilo-EMU KS 15x |
KS | Занурювальний насос для брудної води |
15 | Типорозмір |
x | Виконання
|
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3 ~400 В, 50 Гц
- Клас захисту: IP68
- Макс. глибина занурення: 12,5 м
- Температура перекачуваного середовища: 3 … 40 °C
- Довжина кабелю: 10 або 20 м
- Напірний патрубок: Муфта Storz, розмір C–A (залежно від типу)
Матеріали
- Корпус двигуна: Al або EN-GJL 250 (залежно від типу)
- Корпус насоса: Сірий чавун 250
- Робоче колесо: Сірий чавун 250
- Вал: 1.4021
- Ущільнення:
- зі сторони двигуна: C/Cr або C/кераміка
- Зі сторони перекачуваного середовища: SiC/SiC
- Статичні ущільнення: FPM
Конструкція
Занурювальний дренажний насос у вигляді блочного агрегату для пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано як вертикальне різьбове з’єднання з муфтою Storz. Як робоче колесо застосовуються відкриті канальні робочі колеса.
Двигун
До типорозміру 20 застосовуються самоохолоджувані двигуни в одно- або трифазному виконанні. Самоохолоджувані двигуни заповнені оливою. З типорозміру 24 застосовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для трифазного струму з термічним контролем двигуна та кожухом охолодження.
Вибухозахищені агрегати KS… Вибухозахищені агрегати обладнані двигуном із поверхневим охолодженням без кожуха охолодження потоком.
Усі типи можуть застосовуватися у зануреному та незануреному стані у довготривалому режимі роботи. Завдяки цьому можна також виконувати всмоктувальний режим роботи.
Для герметизації двигуна від перекачуваного середовища передбачено ущільнювальну камеру. Речовини, що використовуються для заповнення камери, потенційно здатні до біологічного розщеплення і є безпечними для довкілля.
До типорозміру 20 під’єднувальний кабель є розбірним, а довжина кабелю становить 10 м. Починаючи з типорозміру 24 під’єднувальний кабель міцно приєднаний, довжина кабелю становить 20 м. Під’єднувальний кабель оснащений штекером. Виконання S додатково обладнано поплавковим вимикачем. Виконання DMS обладнано приладом керування з вбудованим захисним автоматом двигуна.
Ущільнення
Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна здійснюється завдяки двом незалежним від напрямку обертання ковзним торцевим ущільненням.
Стан постачання
- Насос із під’єднувальним кабелем і штекером
- Виконання S додатково з поплавковим вимикачем
- Напірний патрубок із жорсткою муфтою Storz
- Інструкція з монтажу та експлуатації
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти