Rexa SUPRA-V насос
Зроблено в Європі компанією Wilo SE;
З приводу тех.консультації, ціни, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Насоси серії Rexa SUPRA-V з цифровим управлінням
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод без активної системи охолодження та з нею для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення, а також для стаціонарного встановлення у незануреному стані.
Застосування
Перекачування
- Необроблені стічні води з довговолокнистими включеннями
- Стічні води з фекаліями
- технологічної води
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Масивне надійне виконання з чавуну
- Двигун із поверхневим охолодженням з камерою ущільнень
- Самоохолоджуваний двигун з камерою ущільнень та активною системою охолодження
- Контрольні прилади залежно від типу двигуна:
- Температура обмотки з біметалевим датчиком або датчиком PTC
- Контроль вологості у камері ущільнень та у відсіку двигуна/клемній коробці
- Контроль камери витоку
Типовий код
Наприклад: | Wilo-Rexa SUPRA-V10-738A + FKT 20.2M-4/33GEx-E3 |
Гідравліка: | SUPRA-V10-738A |
SUPRA | Занурювальний насос для стічних вод |
V | Вільнопротічне робоче колесо |
10 | ×10 = номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка, наприклад DN 100 |
73 | Показник потужності |
8 | Номер робочої лінії |
A | Матеріал (A = стандартне виконання) |
Двигун: | FKT 20.2M-4/33GEx-E3 |
FK | Тип двигуна:
|
20.2M | Типорозмір |
4 | Кількість полюсів |
33 | x10 = довжина пакету, мм |
G | Виконання ущільнення:
|
Ex | У вибухозахищеному виконанні |
E3 | Двигун IE3 |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Режим роботи в незануреному стані: S1 або S2
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: H
- Температура середовища: 3 – 40 °C, вища температура за запитом
- Вільний сферичний прохід 45 – 130 мм
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Корпусні частини: EN-GJL або EN-GJS
- Робоче колесо: EN-GJL або EN-GJS
- Статичні ущільнення: NBR або FPM
- Ущільнення з боку перекачуваного середовища: ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна:
- Радіальне ущільнення вала з NBR
- Ковзне торцеве ущільнення із SiC/SiC або з графіту/кераміки
- Кінець вала: високоякісна сталь 1.4021
Занурювальний насос для стічних вод у вигляді повністю занурюваного блочного агрегату для стаціонарного зануреної або сухої установки, а також для пересувної зануреної установки
ГідравлікаВідвід з напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини становить 8 %. Використовуються вільнопротічні робочі колеса.
ДвигунДоступні двигуни з поверхневим охолодженням та самоохолоджувані двигуни.
Двигуни з поверхневим охолодженням (двигун Т) мають власну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до навколишнього середовища. Тому двигуни можуть у зануреному стані використовуватись для довготривалої роботи. Залежно від конструктивних розмірів вони можуть короткочасно працювати також у незануреному стані.
Самоохолоджувані двигуни (двигун FK, FKT) мають активну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через вмонтований теплообмінник до перекачуваного середовища. Тому ці двигуни є придатними для довготривалої експлуатації у зануреному і незануреному стані та також для встановлення у незануреному стані.
Усі двигуни мають герметичну камеру для захисту від потрапляння перекачуваного середовища. Камера доступна ззовні та може додатково контролюватися стрижневим електродом. Усі застосовувані наповнювачі потенційно здатні біологічно розщеплюватися та є безпечними для довкілля.Під’єднувальний кабель має вільні кінці, а довжина залежить від вимог замовника. Ввід кабелю двигунів T та FKT герметизований та водонепроникний.
УщільненняЗалежно від типу двигуна можливі такі варіанти ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна:
- Варіант H: зі сторони перекачуваного середовища – ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна – радіальне ущільнення вала
- Варіант G: два ковзних торцевих ущільнення, що працюють незалежно одне від одного
- Варіант K: касетне торцеве ущільнення з двома незалежно працюючими ковзними торцевими ущільненнями
Крім стандартних двигунів доступні також високоефективні двигуни з класифікацією IE3 (відповідно до IEC 60034-30). Оскільки вони мають таку ж базу, як і стандартні двигуни, то є ідентичними за оснащенням та функцією. Доступні також однакові гідравліки.
Вибухозахищене виконанняДвигуни постачаються у вибухозахищених виконаннях відповідно до ATEX і FM.
Обсяг поставки
- Занурювальний насос для стічних вод
- З’єднувальний кабель з вільним кінцем
- Установлене додаткове приладдя
- Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
З приводу тех.консультації, ціни, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти