Занурювальний каналізаційний насос Rexa-PRO
- Зроблено в Європі компанією Wilo SE;
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Занурювальні каналізаційні насоси серії Rexa-PRO
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення, а також для стаціонарного встановлення у незануреному стані.
Застосування
Перекачування
- Необроблені стічні води
- Стічні води з фекаліями
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Контроль герметичності у відсіки двигуна
- Контроль температури обмотки біметалевим датчиком
- Додаткові зовнішні стрижневі електроди для контролю ущільнюючої камери
- Однофазне виконання з конденсаторною розподільною коробкою
Типовий код
Наприклад: | Wilo-Rexa PRO V06DA-110/EAD1X2-T0015-540-O |
PRO | Назва типоряду |
V | Тип робочого колеса: V = вільнопротічне робоче колесо C = одноканальне робоче колесо |
06 | Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка. напр., DN 65 |
D | Виконання гідравлічної системи: D = на усмоктувальній стороні просвердлений відповідно до DIN N = на всмоктувальній стороні просвердлено відповідно до ANSI (North American Standard) |
A | Виконання матеріалу гідравліка |
110 | Означення гідравліки |
E | Двигун із поверхневим охолодженням |
A | Виконання матеріалу двигуна |
D | Ущільнення з двома незалежними ковзними торцевими ущільненнями |
1 | Клас ефективності CCe., напр., 1 = IE1 (за зразком IEC 60034-30) |
X | Вибухозахищене виконання: X = ATEX F = FM C = CSA |
2 | Кількість полюсів |
T | Виконання під’єднання до мережі: M = 1~ T = 3~ |
0015 | Значення/10 = номінальна потужність двигуна P2 у кВт |
5 | Частота (5 = 50 Гц, 6 = 60 Гц) |
40 | Ключ номінальної напруги |
O | Електричне додаткове спорядження: O = з вільним кінцем кабелю F = поплавковий вимикач із вільним кінцем кабелю A = поплавковий вимикач зі штекером P = зі штекером |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Режим роботи в незануреному стані: S2 — 30 хв; S3 25%
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F, опціонально H
- Температура середовища: 3…40 °C, макс. 60 °C на 3 хвилини
- Макс. глибина занурення: 20 м
- Довжина кабелю: 10 м
Матеріали
- Корпус двигуна: EN-GJL-250
- Корпус гідравліки: Сірий чавун 250
- Робоче колесо: EN-GJL 250 або EN-GJS-500-7
- Статичні ущільнення: NBR
- Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна: C/MgSiO4
- Кінець валу: високоякісна сталь 1.4021
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод у вигляді повністю занурного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного глибинного встановлення, або сухого монтажу.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини становить 8 % (залежно від гідравліки). Використовуються вільнопротічні та одноканальні робочі колеса.
Двигун
Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного та трифазного струму. У разі встановлення однофазного двигуна конденсатор вмонтовано в окремий прилад керування. Залежно від потужності увімкнення відбувається за допомогою прямого пуску чи пуску зірка-трикутник.
Охолодження двигунів здійснюється за рахунок навколишнього середовища (перекачуваного середовища або повітря). Напрацьоване тепло відводиться через корпус двигуна.
Двигуни можуть в зануреному стані використовуватись для довготривалої роботи (S1). Залежно від потужності двигуна робота в незануреному стані можлива в режимах S1 (довготривала робота), S2 (короткочасна робота) або S3 (повторно-короткочасна робота).
Крім того, двигуни споряджені такими контрольними блоками:
- Контроль герметичності камери двигуна. Контроль герметичності сигналізує про впуск води у камеру двигуна.
- Термічний контроль двигуна Термічний контроль двигуна захищає обмотку двигуна від перегріву. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.
Додатково двигун можна споряджати зовнішнім електродом контролю герметичності для контролю ущільнювальної камери. Він сигналізує про надходження води до ущільнювальної камери через ковзне торцеве ущільнення.
Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці, довжину 10 м і є водонепроникним.
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера з ущільненням з боку середовища й двигуна. Ущільнювальна камера заповнена медичним білим мастилом. Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна здійснюється завдяки двом ковзним торцевим ущільненням, які працюють незалежно одне від одного.
Стан постачання
- Занурний насос для стічних вод з 10 м кабелю
- Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти