Головна / Водовідведення / Дренаж / TMT / Занурювальний дренажний насос Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci

Занурювальний дренажний насос Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci

Уточнюйте наявність на складі

  •  Зроблено компанією Wilo SE;

 З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся    Контакти

Дренажний насос Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci для горячої води

Конструкція

Насос із занурним двигуном для брудної води

Застосування

Перекачування

  • брудної води з максимальною температурою перекачуваного середовища 95 °C

Спорядження/функціонування

  • Під'єднувальний кабель для перекачуваних середовищ до 95 °C із фіксованим під'єднанням
  • Контроль температури обмотки біметалевим датчиком

Типовий код

Наприклад:

Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci

TMT

Насос брудної води із занурювальним двигуном для перекачування середовищ максимальної температури 95 °C

32

Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка G 1¼

M

Багатоканальне робоче колесо

113

Діаметр робочого колеса в мм

7,5

/10 = номінальна потужність електродвигуна P2 у кВт

Ci

Матеріал Сірий чавун

Технічні характеристики

  • Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
  • Клас захисту: IP68
  • Макс. глибина занурення: 7 м
  • Температура перекачуваного середовища:
    • У зануреному стані: 3 … 95 °C
    • У незануреному стані: 3 … 60 °C
  • Довжина кабелю: 10 м
  • Напірний патрубок: G 1¼

Матеріали

  • Корпус насоса: EN-GJL-250
  • Робоче колесо: EN-GJL-250
  • Вал: 1.4021
  • Ковзне торцеве ущільнення: SiC/SiC; Cr/MgSi
  • Статичні ущільнення: HNBR
  • Корпус двигуна: EN-GJL-250

Конструкція

Повністю занурний насос із занурним двигуном для брудної води для вертикального глибинного встановлення для перекачування середовищ з температурами до макс. 95 °C.

Гідравліка

Корпус гідравліки та робоче колесо виготовлені з сірого чавуну. Під'єднання з напірної сторони виконане у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання з різьбою.

Двигун

Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані — у повторно-короткочасному режимі роботи (S3).

Крім того, двигуни споряджені такими контрольними блоками:

  • Контроль герметичності камери двигуна. Контроль герметичності сигналізує про впуск води у камеру двигуна.
  • Термічний контроль двигуна. Термічний контроль двигуна захищає обмотку двигуна від перегріву. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.

Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці, довжину 10 м і є водонепроникним.

Ущільнення

Ущільнення з боку перекачуваного середовища та двигуна реалізується двома ковзними торцевими ущільненнями. Ущільнювальну камеру між ковзними торцевими ущільненнями заповнено медичним білим мастилом.

Стан постачання

  • Насос із занурним двигуном для брудної води
  • Інструкція з монтажу та експлуатації

 Більш детальну інформацію можна подивитися нижче в розділі «Завантажити файли опису».

Завантажити файли опису Технічний_паспорт_Drain_TMT_32M113_7,5Ci.pdf

З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся     Контакти

Останні новини

30.09.2024 Заміна Stratos MAXO-R7 на повнофункціональну версію

До кінця 2024 року всі моделі повністю повернуться до початкового повнофункціонального варіанту цієї моделі з інтегрованим...

Детальніше ...
12.08.2024 Заміна артикулів для Rexa FIT-S та Rexa PRO-S

     Для насосів типу Rexa FIT-S та Rexa PRO-S проводиться заміна артикульного номеру у зв’язку із оптимізацією платформи...

Детальніше ...
25.06.2024 Зміна деяких моделей IPL - DPL

Повідомляємо, що у зв’язку зі змінами у виробничій програмі WILO, деякі моделі циркуляційних насосів серії IPL та DPL замінені...

Детальніше ...
Показати усі новини
logo

03062, м. Київ, вул. Чистяківська, 2-А, оф. 306, 307

Тел.: (050) 380-53-09
Тел: (068) 385-11-98

E-mail: wilo.eswo@gmail.com