Занурювальний дренажний насос Padus-PRO M05/T015-540/A
- Зроблено компанією Wilo SE;
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти
Занурювальний дренажний насос Padus-PRO M05/T015-540/A
Конструкція
Занурювальний дренажний насос
Застосування
Перекачування
- Брудна вода
- Технічна вода
Спорядження/функціонування
- Двигун IE3
- Виконання А з поплавковим вимикачем і захисним штекером двигуна
- Кожух охолодження
Типовий код
Приклад: | Wilo-Padus PRO M08L/T039-540/A |
Padus | Занурювальний насос для брудної води |
PRO | Типоряд для використання на будівельному майданчику |
M | Відкрите багатоканальне робоче колесо |
08 | Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка: G3 |
L | Виконання для низького тиску |
T | Виконання під’єднання до мережі: M = 1~ T = 3~ |
039 | Значення/10 = потужність двигуна P2 у кВт |
5 | Частота (5 = 50 Гц, 6 = 60 Гц) |
40 | Ключ номінальної напруги |
A | Електричне додаткове спорядження: Символ не додано = з вільним кінцем кабелю P = зі штекером A = з поплавковим вимикачем і захисним штекером двигуна |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Клас захисту: IP68
- Макс. глибина занурення: 20 м
- Температура перекачуваного середовища: 3 … 40 °C
- Довжина кабелю: 23 м
- Напірний патрубок: муфта Storz, типорозмір В
Матеріали
- Корпус двигуна: EN-AC-AlSi10Mg
- Труба охолоджувального кожуха: 1.4404
- Корпус насоса: EN-AC-AlSi10Mg+NBR-70
- Робоче колесо: 1.4470
- Приймальний фільтр: 1.4404
- Вал: 1.4404
- Ущільнення:
- зі сторони двигуна: SiC/SiC;
- зі сторони перекачуваного середовища: SiC/SiC
- Статичні ущільнення: NBR
Конструкція
Занурювальний дренажний насос у вигляді блочного агрегату для пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано як вертикальне різьбове з’єднання з муфтою Storz. За потреби відвід із напірної сторони можна виставити горизонтально. Як робочі колеса застосовуються напіввідкриті багатоканальні робочі колеса. Прилив оснащено приймальним фільтром. Завдяки цьому перед всмоктувальним патрубком відфільтровуються великі включення перекачуваного середовища.
Двигун
Використовуються двигуни IE3 у виконанні для змінного та трифазного струму. Двигуни обладнано термічним контролем двигуна. Охолодження здійснюється за допомогою кожуха охолодження. Довготривалий режим роботи можливий у зануреному та незануреному стані, а також у всмоктувальному режимі роботи.
Для герметизації двигуна від перекачуваного середовища передбачено ущільнювальну камеру. Речовини, що використовуються для заповнення камери, потенційно здатні до біологічного розщеплення і є безпечними для довкілля.
Під’єднувальний кабель міцно приєднаний, довжина кабелю становить 23 м:
- Виконання О: Кабель з вільними кінцями
- Виконання А: Кабель з поплавковим вимикачем і штекером
- Виконання P: Кабель зі штекером
Ущільнення
Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна здійснюється завдяки двом незалежним від напрямку обертання ковзним торцевим ущільненням.
Обсяг поставки
- Насос із вільним кінцем кабелю
- Насос із поплавковим вимикачем і захисним штекером двигуна (виконання А)
- Напірний патрубок із жорсткою муфтою Storz
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Додаткове приладдя
- Комплект напірного шланга з муфтою Storz
- Захисний штекер двигуна
Більш детальну інформацію можна подивитися нижче в розділі «Завантажити файли опису».
З приводу тех.консультації, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся → Контакти