Головна / Водопостачання / Свердловинні насоси / ACTUN FIRST SPU 4 / ACTUN-FIRST-SPU 4 - загальний опис

ACTUN-FIRST-SPU 4 - загальний опис

Детальні технічні характеристики кожної моделі дивіться тут

 З приводу тех.консультації, ціни, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся    Контакти

Насоси свердловинні серії Actun First SPU 4

Типовий код

E.g.

Wilo-Actun FIRST SPU4.01-10-B/XI4-50-1-230

Actun

Сімейство продукції

FIRST

Назва типоряду

SPU

Позначення типу: («Submersible Pump for Universal use» з робочими колесами з пластмаси)

4

Номінальний діаметр насоса, дюйми

01

Номінальний напір, м³/год

10

Число ступенів

B

Технічне покоління

XI

Означає встановлений двигун, конструктивний ряд переважно з нержавіючої сталі (Inox)

4

Номінальний діаметр двигуна, дюйми

50-1-230

Електричне виконання; 50 Гц, 1~ 230 В

Технічні характеристики

  • Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
  • Режим роботи в зануреному стані: S1
  • Температура середовища: 3–30 °C
  • Мін. швидкість потоку навколо двигуна: 0,2 або 0,5 м/с (залежно від потужності)
  • Макс. вміст піску: 150 г/м3
  • Макс. кількість увімкнень: 10–20/год (залежно від потужності)
  • Макс. глибина занурення: 200 м
  • Клас захисту: IP68
  • Напірний патрубок: NPT 3...NPT 6

Матеріали

  • Корпус гідравліки: Високоякісна сталь 1.4301
  • Робоче колесо: Норил
  • Вал насоса: нержавіюча сталь 1.4104
  • Корпус насоса з нержавіючої сталі 1.4301
  • Вал двигуна: нержавіюча сталь 1.4305

Опис/конструкція

Насос із занурювальним двигуном для вертикального або горизонтального монтажу.

Гідравліка

Багатоступеневий насос із занурювальним двигуном з радіальними або напіваксіальними робочими колесами у виконанні з кожухом. Вмонтований зворотний клапан. Усі частини, що контактують з перекачуваним середовищем, виконані зі стійких до корозії матеріалів.

Двигун

Корозійностійкий однофазний або трифазний двигун з перемотуваною обмоткою для прямого пуску. Ущільнений за допомогою ковзаючого торцевого ущільнення із самозмащуваними підшипниками, з заповненням оливою.

Охолодження

Охолодження двигуна здійснюється за рахунок перекачуваного середовища. Двигун завжди має працювати в зануреному стані. Забороняється перевищувати граничну величину максимальної температури середовища та допускати зниження мінімальної подачі нижче за граничне значення. Вертикальний монтаж можна здійснювати на вибір з трубою охолоджувального кожуха або без неї. Для горизонтального монтажу потрібна труба охолоджувального кожуха.

З приводу тех.консультації, ціни, уточнення наявності або оформлення замовлення, звертайтеся     Контакти

Останні новини

19.03.2025 Тимчасове призупинення виробництва лінійки насосів Plavis

Виробництво та реалізація усього модельного ряду Plavis тимчасово призупинені. Про відновлення постачання буде повідомлено...

Детальніше ...
06.03.2025 Заміна артикулів установок EMUport CORE

Для насосих установок типу EMUport CORE 60.2-24/540 та EMUport CORE 60.2-28/540 проводиться заміна артикульного номеру у зв’язку із оновленням...

Детальніше ...
13.02.2025 Призупинення виробництва ємностей WS40/50 D (для двох насосів)

Цим інформаційним листом повідомляємо що виробництво ємностей DrainLift WS 40/50 D (для двох насосів) призупинено до липня 2025 року.

Детальніше ...
Показати усі новини
logo

03062, м. Київ, вул. Чистяківська, 2-А, оф. 306, 307

Тел.: (050) 380-53-09
Тел: (068) 385-11-98

E-mail: wilo.eswo@gmail.com